Často kladené otázky

Dostupnost zboží na našem e-shopu

SKLADEMzboží je skladem v zázemí e-shopu v Praze

OBJEDNÁNO - zboží je již objednáno u našeho dodavatele a na cestě do našeho skladu

EXTERNÍ SKLAD - zboží, které máme na externím skladu a je dodáno do 2 - 21 dnů

NA DOTAZ - toto zboží není na skladě u nás ani u dodavatele, ale může být skladem u výrobce ( pokud chcete vědět více informací, napište nám na naši emailovou adresu info@smiling-baby.cz )

VYPRODÁNO - zboží je úplně vyprodané a není možné jej objednat ani u dodavatele

 

Doba dodání

1.  Jaká je doba dodaní u zboží, které je skladem? 

Objednávky podané v pracovních dopoledních hodinách odesíláme zpravidla ve stejný den. Objednávky podané později odesíláme následující pracovní den. Objednávky s platbou předem odesíláme vždy co nejdříve po obdržení platby. Zásilky jsou k doručení následující pracovní den od odeslání.

2. Jaká je doba dodání zboží z externího skladu ? 

 Doba dodání se liší od každé značky viz. níže:

Abel&Lula  7 - 15 dní 

Baghera  3 - 6 dní

Converse  5 - 10 dní

Cóndor  10 - 14 dní 

En Fant, Fixoni, Color Kids, Minymo, Creamie, CeLaVi, Pippi, Nordic Label, Me too   3 - 7 dní

Janod  1 - 2 dny

Mayoral  10 - 21 dní 

Snuggle Hunny Kids  10 - 21 dní

 

Osobní odběr 

1. Je možný osobní odběr? 

Ano, osobní odběr je možný.

2. Adresa pro osobní odběr:

Na Švihance 3, Praha 2, zvonek Smiling-baby.cz

3. Kdy je možné si objednávku vyzvednout a musím to ohlásit dopředu?

Na e-mail Vám odešleme zprávu o tom, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí a zároveň Vám odešleme SMS s informacemi k vyzvednutí.

(Nejlepší je v den, kdy se chystáte balíček vyzvednout nám dát vědět, třeba SMS, abychom o Vás věděli, ale není to podmínka. :) ) 

4. Dá se platit hotově nebo kartou při vyzvednutí? 

Objednávka musí být zaplacena předem buď kartou nebo převodem.

x