Hodnocení obchodu
PS
petra Svidova
jsem spokojená doporučuji e-shop i thermo holínky
PM
Petra Mladkova
doporučuji
AS
Anna Svrckova
Počas trvania 30% zľavy som objednala 4ks bot a som veľmi spokojná! S rýchlym dodaním, komunikáciou aj prehľadnosťou stránky. Navyše zľava už neplatila no písala som mail a odpísali, že zľavu predlžujú tak to si naozaj vážim!
A
AP
AZ
ANNA ZAVODNIKOVA
VELKÝ VÝBĚR, OBJEDNÁNO V PONDĚLÍ A V UTERY JSEM MĚLA DOMA, DĚKUJI NANKUPUJI NAPOSLEDY
VA
Veronika Adamcova
Doporučuji, vše na 1
JČ
Jana Čižmarova
Děkujeme s Johankou, jsme nadšeni ????
Paní na dotazování ohledně velikosti nebyla schopna sdělit informaci ohledně rozměru v reálu ani po několikátém dotazování.
Odpověď jsem obdržela ve stylu, že se mě dělala neschopného člověka a pak přestala komunikovat úplně.
Dobrý den,
kontrolovali jsme Vaši objednávku a nebyla vyřízená z důvodu nedoplatku.
E-mailovou komunikaci jste ukončili dne 18.12., kdy jste nám neodepsali na náš poslední e-mail, kde jsme se Vás tázali o kterou značku obuvi byste měli zájem.
Objednávku jste také nerušili, je stále aktivní/čekající na platbu, nikterak stornovaná, jak jste označili v hodocení obchodu. Přejete-li si stornovat objednávku, kontaktujte nás, prosím.
Mrzí nás, že s námi nejste spokojeni.
LH
Lenka Horackova
doporucuji
S
Sebastian
rychle vymizeni dárku na poslední chvíli, ochota a domluva ihned na předani. Dekuji, zachránili jste me
E
Eva
Výborný, rychlé dodání.
LP
Lenka Pospisilova
Druhy den doma i před Vánoci, jsem spokojena. Děkuji a doporučuji
IK
Ilona Keilová
Termoholinky skvělý,;doporučuji
EK
Eva Kadlecová
Dobrý den, obchod nedoporučuji!!! Vrácené zboží prý poškozené přitom si je dcera pouze vyzkoušela. Částku za vrácené zboží hned snižují o 25%. Jsem zklamaná dělají z lidí chlupáky!!!Dejte si na ně pozor!!
H
Helena
(Administrátor)
Dobrý den, paní Kadlecova, mrzí nás, že tady uvádíte klamné informace a že si myslíte, že z Vás děláme hlupáka. Zboží , které jste obdržela bylo nové a bez poskarabani, připadne poničení. Neobdrželi jsme od Vás žádnou informace, že by tomu tak nebylo. V připade, ze došlo k spatne manipulaci, připadne zboží bylo špatně zabaleno a k poškození došlo u dopravce, za to my bohužel nest odpovědnost nemůžeme. Nyní budou Vase holinky nabízeny a prodány za cenu, kterou Vám byla vrácena. Z naší strany nedochází k žádnému obohacení ale naopak nám tím vznikají nepříjemné situace a problémy, že musíme řešit situace, jako je tato ... V množství terno holínek, které prodáváme se jedná cca o 2% poškozené obuvy. My nyní musíme nechat všechny tyto terno holínky zadat a přefotit, kdy nám vznikají další náklady s tím spojené. Muzu Vás tedy požádat o vysvětlení nebo upřesnění v čem děláme z lidí hlupáky?
MN
Marie Nováková
Na zboží jsem čekala 3 týdny, což je u kojeneckého zimního oblečení dost problém, protože jsem potřebovala oblečení dané velikosti v konkrétním období. Dcera rychle roste.
Na webu uvádějí, do kdy u bude zboží nejpozději u vás, ale nepochopila jsem, že se jedná o termín, který si posouvají podle potřeby. Počítala jsem s tou informací, jinak bych asi objednala jinde. Paní na telefonu mi pak sdělila, že termín si posouvají...za mě je to na webu minimálně dost matoucí.
Jinak zboží dorazilo v pořádku. Po telefonu také komunikovali. Pokud bych znovu objednávala, nejdříve bych si zavolala a ujistila se, kdy mi zboží bude odesláno.
MP
Markéta Pavlíčková
Už nikdy víc! Vrácené zboží údajně poškozené ikdyž jsme pouze vyzkoušeli a ještě ten samý den odeslali zpět. Zdlouhavé vyřizování vrácení s nehezkým koncem bez předešlého upozornění. Nedoporučuji nákup více velikostí pro vyzkoušení dítěti. Nevyplatí se, jednání obchodu se mi nelíbí. Nedoporučuji!
H
Helena
(Administrátor)
Dobrý den, paní Pavlickova, mrzí nás, že nejste spokojena s vyrizenim Vašeho vrácení zboží. Zboží , které jste obdržela bylo nové a bez poskarabani, připadneho poničení. Neobdrželi jsme od Vás žádnou informace, že by tomu tak nebylo. Muzu Vás požádat o upřesněni o zdlouhavém vyřizování vrácení ? V našem systému vidíme, že zboží bylo zpracováno do 48 hodin od obdržení zásilky u nás v e-shopu. V připade, ze došlo k spatne manipulaci, připadne zboží bylo špatně zabaleno a k poškození došlo u dopravce, za to my bohužel nest odpovědnost nemůžeme. Nyní budou Vase holinky nabízeny a prodány za cenu, kterou Vám byla vrácena. Z naší strany nedochází k žádnému obohacení ale naopak nám tím vznikají nepříjemné situace a problémy, že musíme řešit situace, jako je tato ... V množství terno holínek, které prodáváme se jedná cca o 2% poškozené obuvy. My nyní musíme nechat všechny tyto terno holínky zadat a přefotit, kdy nám vznikají další náklady s tím spojené. Pokud bychom zboží nekontrolovali a vrátili bychom Vám plnou částku, následně by se ozval zákazník, který by Vaše boty obdržel, že jsme mu poslali poškozenou obuv. Děkujeme za pochopení
Som veľmi spokojná, obchod má krásny výber topánok za primerané ceny. Aj komunikácia bola príjemná. Odporúčam.
JB
Jana Blechova
maximálně, doporučuji
PH
Pavla Husaříková
Zatím jsme s holínkama moc spokojený. Uvidíme co vydrží
Dobrý den,
moc děkujeme za krásné hodnocení! :) Doufáme, že kombinéza slouží dobře.
Krásné svátky
Tým Smiling Baby